2010. november 24., szerda

Főszereplők mondásai


Vigyázat! A felsorolás megtekintése, csak nagykorú felügyelete mellett ajánlott! 

A főszereplők mondásai: 

  1. Érted?
  2. Izé, izé… meg minden.
  3. Az bolond!
  4. Nem lehet mögcsinálni!
  5. Az hülye!
  6. Kicsinállak!
  7. Behozhatják a kávémat!
  8. Én, én, én…
  9. Azt gondolom…
  10. A büdös apja f@szát!
  11. Főzött e valaki kávét, mert sietek el!
  12. „Az én kisfiam olyan okos, hogy magától tanult meg olvasni!”
  13. „A párom édesanyja nem mondta, hogy a fiának volna családja vagy bármi.”
  14. Oszt minek?
  15. El lehet menni! Én a kapuig is lekísérlek!
  16. Közöd?
  17. Kicsim, na pá!
  18. Nem szabad széllel szembe pisálni! 
  19. Nem muszáj ám itt dolgozni!
  20. „Add má’ kölcsön a szótárodat, látom neked kettő van!” (Nyelvvizsgán) „Persze hogy kettő, az egyik német-magyar, a másik magyar-német!”
  21. „A szociális munka napja, nem a szociális munkásokról szól!”
  22. „Miért nem hagytok már minket békén!”
  23. h
  24. De viszont!
  25. Kompromisszumokat kell kötni! 
  26. Én azt „hunnan” tudjam!
  27. És önben ez milyen indulatokat ébreszt?
  28. Tele van a p.csám!
  29. Ezt is elmentettük! 

A mondások kiegészíthetők, folytathatók! Lehet tippelni, de adják meg hozzá a számokat is, hogy mindenki okulhasson!



posta@pszicho.net                               netrefel.net
FELELET.net              Levél Uray Erzsébetnek

Nincsenek megjegyzések: