2010. június 19., szombat

Feljelentettek!


Nem szoktam lopni, csalni, hazudni. Nem azért mert jó vagyok, hanem mert engem a szüleim erre neveltek, és nincs is rá szükségem. Szerencsére, nem vagyok ezzel egyedül.
Bár már korábban megfenyegettek, hogy feljelentenek táppénzcsalásért, de ezek a típusú fenyegetések soha nem érintenek meg. Egyrészt azért mert vétlen vagyok, másrészt azért mert fajsúlytalan emberekről van szó, akiktől ráadásul nem áll távol a táppénzcsalás (sem).
Tudjuk, hogy a kiváltságosok közül némelyek gyakran hónapokig betegszabadságon vannak, táppénzes papír nélkül, ami egy tisztességes embernek soha nem jutna eszébe. Nem úgy, mint annak, aki ezen szokott fondorlatoskodni. De hát mindenki magából indul ki...
A jövő héten is orvoshoz kell még mennem, de hogy fogyjon az éves szabadságom, és anyagilag is jobban járjak, hétfőtől kiírattam a szabadságomat részarányosan. Szóval pénteken, másfél héttel az orvosi felülvizsgálatom után, éppen az orvosomhoz igyekeztem a táppénzes papíromért, amikor telefonon jelezte, hogy hétfőn felülvizsgálatra kell mennem újból! Nem értettem. Megtudtam, hogy valaki rendkívüli táppénzes felülvizsgálatot kezdeményezett személyem ellen. A szabadság miatt okafogyottá vált az újabb felülvizsgálaton való megjelenésem. A feljelentőről nem is érdeklődtem, mert egyfelől nem érdekelt, másfelől pedig ismerem ezt a típust. Gondolom névtelen, hiszen így tanulta, így szokta meg...
A betegség magánügy, ezért annak részleteiről senkit sem avattam be. Azt sem hiszem, hogy bárkinek bizonygatnom kellene, hogy tényleg beteg vagyok... Mindenestre nem cserélnék azzal az „egészséges” illetővel, aki ártatlanokat rágalmazva följelentéseket eszközöl, igazi táppénzcsalókkal viszont szimpatizál!
Mégsem ez a legnagyobb baj, hanem az, hogy alaposan feltételezhető, hogy az ilyen ember a munkában sem megbízható! Márpedig ha ez igaz, akkor az ön személye – a közpénzek elherdálójaként – a köz szempontjából, nem kívánatos az állami szférában sehol sem! Arról nem is beszélve, milyen sokba kerül az államnak az ön bosszúszomjas viselkedése?
Mit tenne akkor, ha önnek kellene kifizetnie igaztalan rágalmazás esetén, a felmerülő költségeket? Pontosan tudjuk, mit tenne. Semmit! Azt is tudjuk, hogy önnek, és az önhöz hasonlóknak a közpénz, az nem a közé, hanem az önöké!
Ez az, amelyet mi mindig is visszautasítottunk, és nem fogadunk el a jövőben sem!
És ezek után kit akar feljelenteni?



posta@pszicho.net                               netrefel.net
FELELET.net                              Uray & Uray

Nincsenek megjegyzések: