2010. május 6., csütörtök

Kiigazítás


A vezetőség és holdudvara sokszor megvádolt már feljelentgetésekkel, de egyetlen konkrét esetben sem tudtak erre bizonyítékot szolgáltatni. Sőt többször visszakoztak is már. Fogalmi zavar van a fejekben a feljelentés szó értelmezését illetően, keverik a bejelentéssel, panaszlevéllel, segítségkéréssel, stb… Aki feljelentéssel vádol – akár csak eggyel is -, valótlanságot állít. Névtelenül sem írtam soha levelet, és a jövőben sincs szándékomba. De ezt önök is tudják. 
Két levelet írtam korábban a megyei közgyűlés elnökének, névvel aláírva, melyben segítséget kértem. A szolgálati utat betartottam (igazgatónő, szupervizor), ezt követően fordultam a fenntartóhoz. Tettem ráadásul ezt, több közalkalmazott kérésére, köztük egy jelenlegi vezetőségi tag többszöri unszolására. Egyikre sem érkezett hozzám válasz a megyétől, helyben pedig mindenki kitalálhatja, mi lett a következménye… Több közérdekű levelet is írtam, - mint a közalkalmazotti tanács elnöke, vagy tagja, - helyben az igazgatónőnek címezve, vagy személyesen átadva, mely után a közalkalmazotti tanácstagokat, vagy a levélben érintetteket behívatták… Érdemi válasz helyett, személyemet ért újabb retorzió következett, ha értik mire gondolok… 
Csendben jegyzem meg, ha a vezetés korábban megfontolja az általam levélben is megfogalmazottakat, talán megelőzhető lett volna a kirobbant botrány (szakmai presztízs megőrzése, 7. osztályon történtek miatti felvetések…).  Mióta a közalkalmazottak beválasztottak a tanácsba, azóta a vezetőim napi, (percnyi) szinten ellenőrzik munkámat… Komolyan gondolja valaki, ha bármilyen kifogás merült volna föl személyemet, munkámat illetően, azt a vezetés szó nélkül hagyja, s nem élt volna az általuk oly sokszor gyakorolt eszközökkel (fegyelmi, elbocsátás…)?
A fentieket a tisztánlátás érdekében fontosnak tartottam leírni. Tájékoztatni kívánom továbbá a munkatársaimat, hogy nekem akkor is képviselnem kell őket, ha ezt ők nem kérik, netán a – következményektől való félelem miatt - ellenzik. Sőt, azokat is védenem kell, akik ellenem lejárató hadjáratot folytatnak…

Tisztelettel: Uray Erzsébet

posta@pszicho.net                               netrefel.net
FELELET.net                              Uray & Uray

Nincsenek megjegyzések: