2011. május 1., vasárnap

A profi és az amatőr

 
Hosszú harc végéhez közeledve, számadást végeztem, leltárba vettem a kezdeti erőviszonyokat… Az eredményen magam is megdöbbentem…

A (médaiszakember) igazgató asszony mögött álltak az alábbiak:
-  a politikiai pártok (Mszp, Fidesz),
- a megyei önkormányzat,
- a halasi önkormányzat,
- a pirtói önkormányzat,
- a zsanai önkormányzat…
- az összes ellenőrző hatóság,
- a Rotary klub,
- az ügyvédek, jogászok
- a Halasi Tükör,
- a Halas Tv,
- a TvHalas,
- Dr. Pető Zoltán a szegedi szupervizor,
- Dr. Kalmár Sándor főorvos úr,
- a befolyásos köztisztviselő férje,
- a társintézmények vezetői,
- a hivatásos gondnokok nagy része,
- a megtévesztett halasi polgárok,
- szinte az összes vezető az intézménybe,
- vezetői befolyása és munkáltatói jogköre,
- valamint az egész intézményi struktúra, eszköztár és a kiapadhatatlannak tűnő anyagi forrás…

Mellettem a rokkant nyugdíjas, pszichiátriai beteg férjem állt, és nem volt eszközünk, csak az internetes naplónk... Megtartó erőm az Istenhit, a felelősségérzetem és az igazságszeretetem... Infrastruktúránk: két előfizetéses telefon, egy nyomtató, egy számítógép, egy notebook... és a kiapadhatatlannak tűnő havi számlák…

Mégis ő kényszerült lemondásra.



posta@pszicho.net                               netrefel.net
FELELET.net              Levél Uray Erzsébetnek

Nincsenek megjegyzések: